Ajans ve Medya
Gradi, sıradan bir reklam ajansı değildir. 21. Yüzyılın reklam ve pazarlama anlayışına uyumlu, esnek bir yapıdır. Sektörün gerçek profesyonelleri ile çağdaş donanıma sahip çok farklı alanlardan insanların buluştuğu bir “tanıtım sistemi” dir. Gradi sıradan işleri sıra dışı gerçekleştirir. Sonuç farklı değil, benzersizdir.
Dijital PR
Medya PR olarak sunduğumuz Dijital PR Hizmetimizle; şirketler, kurumlar, markalar ve bu markaların ürünleri ilgili sosyal medya mecralarında PR’ı ve haber sitelerinde haber çıkarılması konusunda dijital medya danışmanlığı hizmeti vermekteyiz.
Sosyal Medya Yönetimi
Sosyal medya, her boyutta firma için zorunluluk haline gelen, rakiplerinizin sosyal ağları kullanarak mevcut müşterilerine ve potansiyel müşterilerine günün her saati, onlar her nerede olursa olsunlar ulaşabilmenizi sağlar. Medya PR olarak spsyal medya’da markanızı en ulaşılabilir ve profesyonel şekilde yönetiyoruz.
İletişim Danışmanlığı
İletişimde farklılık, iletişimde farklı olmak, PR da fark yaratmak, Halkla İlişkilerde fark edilmek için önce hedef kitle ile kesintisiz bir iletişim sağlanması gerekiyor. Marka imajının yükselmesi için size uygun “Fark yarat, farklı ol, fark edil” yaklaşımımız ile sizlere iletişim danışmanlığı hizmeti veriyoruz.
Basın İletişimi
Sizi hedeflediğiniz kitlelerle buluşturacak basın iletişimi çalışmalarını tasarlıyor, basın bültenleri, özel durumlara yönelik haber ve röportaj konuları üreterek hedef kitlenize mesajlarınızı iletici çalışmalarla yürütüyoruz.
Etkinlik Yönetimi
Etkinliği bir proje olarak ele aldığımızda; etkinlik öncesi, esnası ve sonrası süreçlerin (Projelendirme, bütçelendirme, tasarım tedarik, planlama, operasyon, ölçme, değerlendirme, raporlama, vb.), stratejik esaslara dayalı olarak, belirlenen hedefler doğrultusunda, planlı biçimde yürütülmesi de Etkinlik Yönetimi olarak tanımlanabilir.
Kişiye Özel PR
Yazılı, görsel, işitsel basın ve diğer mecralar yer almak, bilinirliğini artırmak, hedeflediği kitleye ulaşmak isteyen bireylerin iletişim süreçlerini yönetiyoruz.
İtibar Yönetimi
Kurumun ve kişinin, bilinirliğini artırmak ve somut anlamda daha iyi bir konuma getirmek için yapılan iletişim çalışmalarıdır. Markanın kurumsal itibarını yükseltmek ve tanınma/beğeni oranına katkıda bulunmak üzere, sosyal paydaşlar nezdinde iş ve iletişim hedefleri çerçevesinde iletişim faaliyetlerinin gerçekleştirilmesini kapsar.
Kriz Yönetimi
Kriz iletişim planının doğru uygulanması, krizin iyi yönetilmesi ve krizlerden fırsat yaratılmasını sağlar. Kriz iletişim planı ile, kurumu her an ortaya çıkabilecek krizlere karşı hazırlamak mümkündür. Düzenli gündem takibi sonucunda, kurumun itibarına olumsuz etki edecek konuların belirlenmesi ve önlem alınmasına yönelik çalışmaların yapılmasını kapsar.